XVI Powiatowy Konkurs Komputerowy pt. „Najładniejsza kartka wielkanocna”

XVI Powiatowy Konkurs Komputerowy

  1. „Najładniejsza kartka wielkanocna”

  1. Organizator:

Organizatorem kursu jest Szkoła Podstawowa nr 2 im. K. K. Baczyńskiego w Częstochowie.

  1. Cele konkursu:
  • Inspirowanie uczniów do twórczych działań.
  • Kształtowanie swobodnej ekspresji dzieci i młodzieży.
  • Rozwijanie wyobraźni i wrażliwości estetycznej,
  • Doskonalenie umiejętności informatycznych w celu wykorzystania różnorodnych technik graficznych.
  • Rozwijanie wyobraźni i kreatywności młodzieży.
  • Ukazywanie możliwości techniki komputerowej w twórczości artystycznej.
  • Poszerzenie wiedzy na temat grafiki komputerowej.
  • Pomoc w rozwijaniu uzdolnień i zainteresowań uczniów.
  • Podtrzymywanie i pielęgnowanie tradycji związanych ze świętami wielkanocnymi
  • Możliwość zaprezentowania swoich prac szerszej publiczności
  1. Uczestnicy:

Konkurs skierowany jest do uczniów szkół podstawowych z rejonu częstochowskiego wg następujących kategorii:

  • Kategoria I – uczniowie klas IV-VI
  • Kategoria II – uczniowie klas VII-VIII
  1. Przebieg konkursu:
  • Praca powinna zawierać projekt wielkanocnej kartki świątecznej (mile widziane akcenty religijne). Rozmiar rysunku 18 cm x 12 cm (682 x 453 pikseli).
  • Prace muszą być wykonane samodzielnie, (nie można wykorzystywać dostępnych w programach graficznych gotowych rysunków ClipArt).
  • Uczniowie klas IV-VI wykonują prace w edytorze grafiki MS Paint
  • Uczniowie klas VII-VIII wykonują prace w edytorze GIMP
  • Prace należy przesłać w załączniku na adres w formacie jpg lub bmp (nazwa pliku – SP nr szkoły imię i nazwisko autora, np. SP2EwaNowak) .
  • Warunkiem koniecznym wzięcia udziału w konkursie jest wypełnienie przez każdego z uczestników KARTY ZGŁOSZENIOWEJ, dołączonej do niniejszego regulaminu.
  • Poprawnie wypełnioną kartę należy dołączyć do załącznika poczty.
  • Prace niezgodne z regulaminem nie będą oceniane.
  • Prace przechodzą na własność organizatora konkursu.

Prace należy przesłać do 12 kwietnia 2021 na adres wielkanoc2021@sp2.czest.pl wraz z kartą zgłoszeniową.

  • Informacje o wynikach konkursu zostaną umieszczone na stronie szkoły sp2.czest.pl

do 26 kwietnia 2021r., dyplomy i nagrody dla zwycięzców zostaną dostarczone pocztą lub osobiście do końca kwietnia 2021 r.

  • Udział w konkursie jest jednoznaczny z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych przez organizatora w celach dydaktycznych, Internecie oraz prasie i wystawie prac.
  1. Kryteria oceniania:
    • Walory plastyczne pracy, samodzielność, oryginalność,
    • Estetykę wykonania pracy,
    • Wykorzystanie narzędzi programu graficznego,
    • Zgodność z tematem i celem konkursu,
    • Inwencję twórczą,
  • Wypełnienie wymagań technicznych.
  1. Termin nadsyłania prac upływa 12 kwietnia 2021 roku.
    • Prace otrzymane po terminie nie będą oceniane.
    • Informacje o wynikach konkursu zostaną umieszczone na stronie szkoły  www.sp2.czest.pl  do 26 kwietnia 20221.
  2. Nagrody:
  • dyplomy i nagrody dla zwycięzców zostaną dostarczone pocztą lub osobiście do końca kwietnia 2021 r.

Postanowienia końcowe:

Organizator zastrzega sobie prawo do ewentualnych zmian w treści i wykładni regulaminu.

Ocena komisji konkursowej jest ostateczna i nie podlega jakimkolwiek odwołaniom

Dodatkowe pytania proszę kierować na adres

ryszard.marszalek@sppiasek.pl

lub do organizatorów :

Alina Bilińska-Ciszewska  e-mail wielkanoc2021@sp2.czest.pl

Agnieszka Modlińska  e-mail  wielkanoc2021@sp2.czest.pl

Dla uczestników niezbędne dokumenty do pobrania poniżej  :

Dokumenty do pobrania