XVI Powiatowy Konkurs Komputerowy pt. „Najładniejsza kartka wielkanocna”
XVI Powiatowy Konkurs Komputerowy
- „Najładniejsza kartka wielkanocna”
- Organizator:
Organizatorem kursu jest Szkoła Podstawowa nr 2 im. K. K. Baczyńskiego w Częstochowie.
- Cele konkursu:
- Inspirowanie uczniów do twórczych działań.
- Kształtowanie swobodnej ekspresji dzieci i młodzieży.
- Rozwijanie wyobraźni i wrażliwości estetycznej,
- Doskonalenie umiejętności informatycznych w celu wykorzystania różnorodnych technik graficznych.
- Rozwijanie wyobraźni i kreatywności młodzieży.
- Ukazywanie możliwości techniki komputerowej w twórczości artystycznej.
- Poszerzenie wiedzy na temat grafiki komputerowej.
- Pomoc w rozwijaniu uzdolnień i zainteresowań uczniów.
- Podtrzymywanie i pielęgnowanie tradycji związanych ze świętami wielkanocnymi
- Możliwość zaprezentowania swoich prac szerszej publiczności
- Uczestnicy:
Konkurs skierowany jest do uczniów szkół podstawowych z rejonu częstochowskiego wg następujących kategorii:
- Kategoria I – uczniowie klas IV-VI
- Kategoria II – uczniowie klas VII-VIII
- Przebieg konkursu:
- Praca powinna zawierać projekt wielkanocnej kartki świątecznej (mile widziane akcenty religijne). Rozmiar rysunku 18 cm x 12 cm (682 x 453 pikseli).
- Prace muszą być wykonane samodzielnie, (nie można wykorzystywać dostępnych w programach graficznych gotowych rysunków ClipArt).
- Uczniowie klas IV-VI wykonują prace w edytorze grafiki MS Paint
- Uczniowie klas VII-VIII wykonują prace w edytorze GIMP
- Prace należy przesłać w załączniku na adres w formacie jpg lub bmp (nazwa pliku – SP nr szkoły imię i nazwisko autora, np. SP2EwaNowak) .
- Warunkiem koniecznym wzięcia udziału w konkursie jest wypełnienie przez każdego z uczestników KARTY ZGŁOSZENIOWEJ, dołączonej do niniejszego regulaminu.
- Poprawnie wypełnioną kartę należy dołączyć do załącznika poczty.
- Prace niezgodne z regulaminem nie będą oceniane.
- Prace przechodzą na własność organizatora konkursu.
Prace należy przesłać do 12 kwietnia 2021 na adres wielkanoc2021@sp2.czest.pl wraz z kartą zgłoszeniową.
- Informacje o wynikach konkursu zostaną umieszczone na stronie szkoły sp2.czest.pl
do 26 kwietnia 2021r., dyplomy i nagrody dla zwycięzców zostaną dostarczone pocztą lub osobiście do końca kwietnia 2021 r.
- Udział w konkursie jest jednoznaczny z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych przez organizatora w celach dydaktycznych, Internecie oraz prasie i wystawie prac.
- Kryteria oceniania:
-
- Walory plastyczne pracy, samodzielność, oryginalność,
- Estetykę wykonania pracy,
- Wykorzystanie narzędzi programu graficznego,
- Zgodność z tematem i celem konkursu,
- Inwencję twórczą,
- Wypełnienie wymagań technicznych.
- Termin nadsyłania prac upływa 12 kwietnia 2021 roku.
- Prace otrzymane po terminie nie będą oceniane.
- Informacje o wynikach konkursu zostaną umieszczone na stronie szkoły www.sp2.czest.pl do 26 kwietnia 20221.
- Nagrody:
- dyplomy i nagrody dla zwycięzców zostaną dostarczone pocztą lub osobiście do końca kwietnia 2021 r.
Postanowienia końcowe:
Organizator zastrzega sobie prawo do ewentualnych zmian w treści i wykładni regulaminu.
Ocena komisji konkursowej jest ostateczna i nie podlega jakimkolwiek odwołaniom
Dodatkowe pytania proszę kierować na adres
ryszard.marszalek@sppiasek.pl
lub do organizatorów :
Alina Bilińska-Ciszewska e-mail wielkanoc2021@sp2.czest.pl
Agnieszka Modlińska e-mail wielkanoc2021@sp2.czest.pl
Dla uczestników niezbędne dokumenty do pobrania poniżej :
Dokumenty do pobrania